onsdag 2 oktober 2013

Spineless animals.

Dagens/Kvällens inlägg kommer att handla om fega människor. 
Sådana personer som hellre skriker ut sin rätt som människa i andras ansikten än istället frågar som en normal person skulle göra. 
Det värsta är att dessa sorters människor har ofta en fet matta att landa på om det är så att denne nu skulle falla i en gap och skrik attack, nämligen auktoritära personer.. Sådana som skyddar dessa gaphalsar. "Men hon/han har ju haft problem hela livet.." ... Jaha, oj.. (ser sig omkring) är det nu jag ska börja bry mig?
Vad fan ligger dennes rätt i att bokstavligen talat dränka mig i saliv? För att den har haft det svårt i livet? 
Ja, herregud, VÄLKOMMEN TILL RESTEN AV VÄRLDEN! 

Bara för att man KAN höja sin röst så är det något jag starkt avråder ifrån, för hos mig sjunker ditt värde som människa radikalt, när du börjar gapa på mig från ingenstans. Och jag skiter fullständigt i vilken bokstavskombination du har eller om du blev våldtagen som barn. Alla har vi våra figther i livet, det handlar bara helt enkelt om med VEM man väljer att ta dom med. Och om du sitter hemma på minsta lilla IQ-kvot så bör du ta dina fighter med dom som det faktiskt handlar om. 

Självklart, så accepterar jag att man gapar och gormar ibland men det ska väl ändå innefatta en rimlig orsak i så fall..? Eller har jag heeeelt fel där? 
Är det jag som nu plötsligt blev en dålig människa som ogillar att personer skriker på mig och kallar mig dylika ting bara för att denne har en diagnos i ryggen? 

Nej, kalla mig vad ni vill.. Men jag tar inte den sortens skit. Jag kan ta skit när jag förtjänar den.. Men inte i ett sådant här sammanhang. 

Ladies and gentlemen, I now present you to a spineless animal.. And me? Well.. Let's just say.. I'm the rock! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar