onsdag 23 oktober 2013

You gotta love the exes.

Ja, jag har tillbringat hela dagen till lata sysslor.. Som till exempel dränka hjärnan med onödiga serier och filmer. (Döm mig inte, jag vet att ni alla har varit där någon gång..)
Jag har mått sämre idag än vad jag gjorde igår. Under en helvetes morgonhostattack så önskade jag att jag skulle dö. Men sen när jag tog en kopp blåbärsmuffinte så blev stunden ljus och positiv, när den tog slut däremot så klev jag in i en gråskala igen och jag ville mörda min katt som inte kunde bestämma sig om han skulle lägga sig i mitt knä eller bara trampa runt som en idiot.
Nu är läget bra igen eftersom att jag tagit mig en kopp Cocillana, (skitstark hostmedicin) och för er som säger att den inte är stark är knarkare för jag blir alldeles luddig i huvudet av den eftersom att jag tar den så jäkla sällan att jag faktiskt känner EFFEKT! Jag får till och med gigantiska pupiller av alvedon!
(HAH, take that pill society!)

Jag hade tänkt att ta upp något annat men jag blev så upptagen med att vara upprörd nu, och det är självklart ert fel. Så nu är jag alltså tvungen att ta upp en sak som gjorde mig väldigt upprörd inatt, nämligen en utav mina drömmar.

Jo, jag låg och sov i min säng med överdrivet mycket kuddar. Jag började drömma, (inte för att jag minns exakt när men ja.. ) i drömmen så är jag ute och går i en uppförsbacke, bakom mig kommer mitt ex och han börjar ropa saker till mig.. Jag vänder mig om och börjar kasta stenar beklädda med löv på den saten.
Han börjar kasta tillbaka och en träffar mig på munnen, (det gjorde ont på riktigt så jag tror att jag slog till mig själv) när han kastat den så säger han, "Du är inte värd ett smack, du skulle kunna dö på ett torg och ingen skulle märka dig. Du är värdelös. Dö". När jag vänder mig om i drömmen så står en hel folksamling där, och alla pekar på mig och skrattar.

Så, där har ni, era perfekta människor.. Bara för att jag är svag. JAG ÄR INTE DÖD ÄN!
Men jag mår psykiskt bra nu. För jag har fått choklad. Så idag har mänskligheten tur!

*Hostslem pussar till er allihopa!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar