onsdag 9 oktober 2013

Fruit salad.

Apple... *suck* Varför finns dom kvar? Jag har kommit fram till att det är dumma personer som köper iphones, och personer som faller lätt för grupptryck, "Har Anna och David en iphone så ska minsann jag, farmor, morfar, brorsan, katten och hunden också ha en, måste bara ta ett sms-lån först för jag har inga pengar!! TIHII" jag menar det finns ett tiotal mobiltelefoner som är klart mycket bättre än iphone! Vad är det då som gör att iphone säljs så extremt, äckligt mycket i typ hela världen? Jo, den är "exotiskt", den är "lätt att hantera", den är "snygg och stilren", den "har allt man behöver", det finns "roliga och snygga" skal till den,, Ja, ni kan fortsätta att mata mig med era fördelar till att införskaffa en på TOK för dyr mobiltelefon som inte ens är anpassad till NORMAL programvara.. Ni kan ju fortsätta att försöka "frälsa" mig till apple heaven, jag kommer ALDRIG att nappa, för jag är inte en dum människa.

Jag själv äger en samsung galaxy S4, och jag är supernöjd. Den har verkligen allt och lite till, jag behöver dessutom inte ladda ner program efter program på min dator för att kunna använda den helt och hållet.
Jag känner också att jag verkligen lagt mina pengar på någonting som faktiskt HAR ett värde.

Jag förstår inte hur man kan stå och köa i dygn för att få den nya iphonen som dessutom VARENDA tidning sågade sööönder. Alla som äger en iphone är det synd om. Om ni vill gå över till samsung sidan, så dunka eran fyrkantiga, överdrivet tunga "mobiltelefon", med "snyggt" skal i ett bord lite lätt så ska ni se att hela skiten går sönder och är oanvändbar.

ALL HELL SAMSUNG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar