söndag 20 oktober 2013

Kyla.

Får jag låna någon eller några (beroende på hur fort ni läser) minut/-er av er tid här i livet. Ni har säkert inget annat viktigt för er ändå. 

Min arga helg fortsätter även långt in på söndagskvällen. Och idag är det värre än värst, för jag är nämligen livrädd. Livrädd för att jag ska vakna upp imorgon till ett äckligt vitt och kallt täcke över min ful-snygga stad. Jag kan helt ärligt svära på min egna grav att jag ska spöa den jäveln som valde att bosätta Sverige. Jävla as. Det finns JÄTTE många andra länder att välja mellan.. Nej men då väljer man Sverige.. Det kallaste och jävligaste landet i hela jävla norden. Inte ens Island är så kallt som Sverige. Och då har ändå Island ordet "IS" i sig. 

Mörkret är helt okej för mig.. Men snön. Nej, stopp och belägg! Det går inte för sig. För att jag bor i Stockholm och i Stockholm så fungerar bara saker och ting när vädret är stabilt, d.v.s, en halv dag om året. Och den dagen faller INTE in på VINTERN!!! Jag vägrar att sätta hela mitt jävla liv på paus för att vintern är här! Vi kan ju för fasiken inte ens köpa en skoter här i Stockholm, för att det finns inte en sådan AFFÄR!

Ååh.. Skjut mig nu. Jag är ensam, kall och bitter i ett iskallt skitland, där politiken är ett jädra skämt, där ungdomarna är ignoranta svinjävlar, där vården driver med alldagliga människor, där folk blir skjutna och katter misshandlade. 

JAG ORKAR INTE LÄNGRE! Krama mig eller döda mig! (Eller betala en resa till ett barnfritt hotell i Thailand.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar