torsdag 10 oktober 2013

End of all hope.

Det är torsdag och jag slänger in handduken, huvudvärken.. Du vinner!
Jag orkar inte längre, så nu tar jag av mig mina "studerande" kläder och byter till full soffpotatis mundering, jag tänker till och med släppa mitt sorgliga försök till ett par tuttar ut i det fria. Jag lägger mig i sängen och väntar på att döden ska hämta mig till hans rike av het lasange, som aldrig svalnar..

Jag är trött på alla piller som gör mig konstig i huvudet och slö i kroppen, jag väljer nu att gå all natural.
Jag har även funderat på att skriva ett tack brev till allas våran statsminister, och berömma honom för att han verkligen gjort vården bättre.. (Not.) Sedan vill jag skriva ett avskedsbrev till Sverige och världen, där det ska stå att jag är tacksam för att jag har fått ta del av människolivet, men att jag nu måste röra mig vidare och återfödas som en utrotningshotad tiger, självklart kommer jag också påpeka att jag absolut inte vill bli tillfångatagen, jagad eller skjuten och upphängd på en vägg eller liggandes platt som en pannkaka på golvet i någon rik herres vardagsrum.

Jag vill också tacka mig själv som stått ut med massor av skit och oskit genom åren som gått. Jag ska se till att försöka gottgöra det hela när jag blir en tiger. Kan hända att jag och mig själv måste leva på sorkar och gräshoppor ett tag, men det är säkert jättegott om man jämför med eldorados nudlar som kostar 3,70:- på willys.

Så, då var det slut, huvudvärken har ätit mig levande. 

Detta blogginlägg är förmodligen totalt osant, men det känns som att det jag skrivit är sant. 

Adjööööö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar