söndag 13 augusti 2017

Dvala

Hela helgrn har varit diffus. Som om jag har haft skygglappar på mig, har försökt att se en serie men har inte lyckats hålla mig vaken. Så trött, utmattad.. huvudvärk väckte mig imorse runt 8 tiden, var osäker på vilken dag det var, efter ett tag slog det mig.. söndag.. fy fan. Efter kaffet brände det till i magen, som om den försökte säga mig att äta något, försökte, mådde illa när jag öppnade kylskåpet. Smärta, illamående hela dagen. Tog Alvedon för huvudet, men magen förblev orörd, tom och obotad. Somnade ungefär 80 gånger på soffan, serien blev till en förvirrande långfilm. Allt blandades ihop. Mat. Måste äta mat. Mår illa. Vad fan är det för fel på mig? Googlade, jag är döende. Det är vi alla. Men enligt Google har jag allt ont.
Imorgon kommer jag säga att jag mår bra, men den intensiva smärtan i magen kommer vara där, likt förra veckan, den bestämmer mitt humör. Förhoppningsvis så mår jag inte illa.

Imorgon är det måndag.
I hate mondays..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar