torsdag 31 oktober 2013

Framtiden.

Framtiden ser ljus ut mina tvåbenta vänner! Jag fick jobbet! Nu är det slut på dessa fattiga månader! Nu ska jag leva ett liv i lyx, jag tror att jag ska börja med att köpa mig en egen ö. Eller kanske en fabrik i Indien som jag (med alla mina pengar) göra till en jätte känd, framgångsrik och miljövänlig fabrik.
Jag kanske ska köpa mig en stor gård också, för då kan jag bjuda alla mina vänner på brunch på min inglasade veranda. Det kommer att bli toppen!
Jag ska självklart ha en egen butler också, han ska heta Steve.

Jag hoppas att ni förstår att jag överdriver, jag menar en lön i Sverige är inte så hög att man kan göra allt det som man i drömmarna önskar. Visst klart kan man tjäna pengar i Sverige också men då får man vara lite beredd på korruption, lite bedrägerier och förmodligen ett väldigt självdestruktivt beteende.

Jag fick i alla fall ett jobb idag och jag är jätteglad. Det blir en jul i år med, säg!
Nu ska jag fira med ett glas vin. (Det blir mycket sånt denna veckan)


Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar