tisdag 22 oktober 2013

Änglar.

Jag är på ovanligt bra humör idag, trots smällen jag fick hos läkaren samt summan på alla hittepå mediciner från apoteket.

Jag är glad att det känns att jag lever. Jag må vara en riktig liten pessimist när det kommer till livet i helhet, men just idag så är jag glad över att jag känner att jag lever. Jag kan verkligen känna allt, jag måste kämpa med andetagen, huvudvärken har blivit en frienemy, alltså en vän/fiende. Jag sover dåligt för att jag hostar som ett as, min spegelbild flyr för att jag är så ofräsch, jag har en alldeles egen grop i soffan och jag får överdrivet mycket uppmärksamhet.
För det är ju så att svaga och ynkliga personer blir antingen väldigt uppvaktade, utnyttjade, eller "left behind".. Jag är glad att jag tillhör den delen av svaga personer som blir uppvaktade.
Alla tycker synd om en sjuk mig!

Jag får känna mig speciell en gång om året. (För det är då jag är sjuk.. EN gång)

Nu ska jag sova och hoppas på att jag sover dåligt inatt också, så att jag kan vara lite ynklig imorgon med!


Natti natti, alla friska människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar