onsdag 20 november 2013

Onsdag.

Jag inser att det gått lång tid sedan jag hörde av mig sist. Men jag kan försäkra er om att jag inte är död.. Än.
Mitt lilla livsuppdrag som egentligen från början handlade om lite pengar har blivit ett gigantiskt projekt, som jag överväger att avsluta nu. Jag menar alltså att jag kommer att dö i förtid av diverse orsaker om jag inte slutar att stressa.
Jag är ledsen att behöva säga det.. Men jag tror nog att jag kommer att vara tvungen att söka ett jobb som kräver mindre stress, i alla fall under den tiden som jag har skolan. Det är så mycket nu att jag faktiskt på riktigt har svår magont varje dag. Jag trodde inte att det skulle bli såhär. Nästa vecka går jag i skolan 5 dagar, och jobbar 6 av 7 dagar. Pengar är inte livet, och det är absolut inte värt det när jag mår som jag mår.
Jag vet inte.. Jag kanske är svag. Eller så blir jag sjuk av mina sysselsättningar här i livet.
Jag äter sämre, jag har gått ner i vikt, ont i magen, dödstrött. Vad är det för fel?

Nåja. Nu ska jag se om jag kan finna mig ett jobb som inte innebär att jag ska springa runt halva världen.

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar