onsdag 13 november 2013

Äntligen hemma!

Ja, hua! Vilken dag! Det är inte lätt att gå upp halv sex på morgonen och jobba på kvällen fram till 22 och vara hemma efter elva, men what the heck! Jag är ung och grann! Haha, det bästa med mitt jobb är att jag kommer att komma i form. Men det negativa är väl att jag kommer att vara trött ofta! Men det får man vara!

Jag lämnde in min samsung s4 idag också, jag tror att skärmen är spräck på insidan. Hur det hänt har jag ingen aning om. Hon som tog emot den sa att någon gång nästa vecka så vet dom nog vad felet är och hör av sig och jag kan nästan looooooova att det är ett sånt fel som jag måste betala för. Så sorgligt.

Men nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och sova, för imorgon är det skola igen från ottan till skymning, dock inget jobb och det tackar jag gudarna för, eller ja.. cheferna.

ADJÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar