söndag 10 november 2013

Hungrig.

Hej, jag har inte skrivit något nytt inlägg denna helg för att jag varit så förbannat trött. Jag har inte kunnat somna ordentligt så i fredags så tänkte jag att jag skulle ta mig en sömntablett för att kunna somna, sagt och gjort.. Jag trodde att det skulle ta ett tag innan tabletten satte fart så jag slog på en film och gosade ner mig i sängen, helt plötsligt så blev jag jätte trött och innan jag visste ordet av så var kl 10 på morgonen nästa dag.
Läskigt det där! Försök aldrig övermanna dig tabletter som du väldigt sällan tar!

Men, men.. Nu har jag i alla fall fått sova och jag känner mig något utvilad. Och imorgon är det måndag, tråkdag. Trots det så ser jag framemot det något.

På ett sätt känns det som att jag vill ta upp det här med det växande problemet i Sverige som kallar sig för SD, men samtidigt så känns det som att det inte är min fight att ta. Dock så måste jag väl som svensk medborgare få yttra mig och få en del saker sagt. Så ja, here I go..

"Kära SD och SD's väljare, vad tänker ni med? Vi i Sverige föds trygga, vi har till och med möjlighet att få en försäkring innan vi föds. Vi alla börjar i skolan vid 6-7 års ålder. Vi får bli kära i vilka vi vill. Vi har rätt att utvecklas som människa inte bara via ett specifikt kön. Vi alla har pengar. Ingen behöver vara svältfattig i Sverige. Vi spolar ner vårat bajs med rent dricksvatten. Trots det, så har ni mage att klaga på den invandring som faktiskt hjälpt till att bygga upp det här landet. Trots att alla dina behov uppfylldes redan den dagen din mamma blev befruktad med dig, så har du mage att sitta där och peka ut missvisande statistik. Ni hjärntvättar folket som väljer att rösta på er. Ni utgår ifrån att dom är unga och naiva. Ni riktar er politik mot Sveriges framtid. Det som gör mig förbannad är att jag bor här jag med. Jag vägrar er politik, den är vidrig, patetiskt och otroligt barnslig. Ni gör inte Sverige en tjänst, för en vacker dag så kommer ni att sparka omkull elden som håller Sverige vid liv och försätta hela jävla landet i brand. Om ni vill framstå så vuxna som ni så fint hävdar att ni är, (menar självklart järnrörsmaffian, våldtäkt, och allt annat som era högt uppsatta män sysslar med på sin "fritid") så föreslår jag att ni trappar ner. Lämna Sverige åt dom som faktiskt förstår sig på politik, för nu är jag jävligt trött på er."

Nu blir det skräckfilm, "När Jimmie Åkesson tog på sig en folkdräkt." Nej.. Skämt åsido, det blir klassikern "Boogeyman"

Cheers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar