torsdag 21 november 2013

Katter.

Katten skapades av en genialisk varelse. Den som skapade den första katten måste varit dåtidens Albert Einstein. Katter är det mest magnifika djur på våran planet. Dom är så otroligt eleganta, vackra och intelligenta djur som världen någonsin skådat.
Det finns inget vackrare än en livfull katt. Det finns ingenting som kan fylla mitt hjärta med lika mycket kärlek som när jag gosar med kattungar. Jag må vara en crazy cat lady, men jag kan inte hjälpa det! Mer katter åt folket.

Detta är min ena bebis. Han är strax över ett år gammal och världens mest gosigaste katt. Därför tänker jag nu be er, kära läsare att gå in på den här adressen http://royalcanin.se/kattensdag/fototavling/?uploaded=1536&pid=1536 och rösta på min lille pojke! Om ni undrar hur han ser ut på den bilden så ligger han upp och ner på en AIK filt och man ser hans små tänder. 

Det var inlägget om katter. Jag återkommer om en liten stund! Men rösta nu! Min lille parvel måste vinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar