tisdag 12 november 2013

Nummer 70.

Inlägg nummer 70! Jag är dödstrött nu efter en sjukt lång dag. Imorgon är det samma visa igen, men på torsdag så blir det inget jobb bara skola, sedan jobbar jag även i helgen. Det gäller att dra in lite cash när man kan! (Låter som värsta dealern) Men ack så bra jag mår. Det är tufft och jobbigt att jobba inom hemtjänsten, men tacksamheten man får är enorm och man går hem med ett leende varje gång.

Snart är det ju jul också.. Suck, när ska någonting förändras? Jag är så trött på att det är samma visa varje år.. Dock tänker jag prova på att internetshoppa julklapparna i år, så slipper jag stå där den 23 december i en 50 km lång kö för att köpa EN sak.. Fler borde göra som mig. Någon julmarknad går jag säker på, men inget större..

Ja, nej hörrni.. Jag är förbannat trött nu så jag ska hoppa i säng! Jag skriver imorgon igen!

Dagens filmmusik blev från filmen "Byzantium" Look it up!


Cheers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar