lördag 24 november 2012

Sultans of swing!

HEJ! Soooorry, alla ni en som läser. Haha.

Jag har haft fullt upp hela veckan! Så fullt upp att jag inte hunnit med att skriva ett inlägg då och då.

Jag har i alla fall varit med om en del intressanta saker under tiden då jag inte skrivit.
Som tex, så har jag sett Lasse Kronér i Bolibompa, det kan vara det roligaste jag sett på länge.
Jag har också lärt mig att baka bullar.
Jag har rensat avlopp som en riktig kemist också, det gick väl sådär.

Och NU till den stora nyheten, jag ska ha en föreläsning för LO's styrelse!! MA GAWD! Scary..
LO är ett stort fackförbund här i Sveariket!

Sedan fick jag reda på vad min mattelärare ska ge mig i omdöme, blev en besvikelse eftersom att jag är fett duktig på matte så borde jag fått en 4/4, men jag fick en 3/4..

Så, jag återkommer imorgon! Det är ett promise! Jag håller nämnligen på att installera ett expansionspaket till Sims 3 som jag nyss köpt. :)

Just det! Jag tänkte införa en liten vinprovning här också, så jag kommer att köpa lite goda röda viner då och då och sedan skriva om dem! :)


KRAMIIIIZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar