torsdag 15 november 2012

Kvällen innan fredag.

Imorgon när jag vaknar så är det fredag! Veckans bästa dag!
Men innan det blir fredag så är det ju torsdagkväll, som det är nu! Vilket innebär, TORSDAGSMYS!!
Mina myskvällar består av en dålig film, lite wordfeud i reklampauserna, ett glas te och massor med gäspar, ändring måste SKE.
Jag måste bli mer aktiv, kanske välja en hård mastodontfilm, eller en mysig Chuck Norris film, eller en invecklad men sorglig Tom Hanks film, jag känner det invärtes, i min kropp! Varenda cell bara skriker om att få hårdträna och vara med om lite action. Jag hittade därför ett träningsprogram för unga ryssar, det lät intressant. Det var med kostcirkel och allt.

  • 05.13, vakna i armhävningsställning, med Rocky soundtrack på din klockradio. Gör 150 armhävningar.
  • 05.30, ät ett får och lite spenat.
  • 05.45, bada i en isvak (Om det inte är vinter) bada i ett badkar med is.
  • 06.00, Slå dig själv med en vodkaflaska tills din bröstkorg blir alldeles rosig av det hårda glaset. (Om smärtan är stor, ta en klunk från flaskan)
  • Från 06.15-22.25, Jogga och skrik samtidigt, använd ditt hemmagjorda skjutvapen i en närliggande skog, drick vodka med dina vänner, svalka av dig med ett skönt isbad, somna i situpsställning.

I kosten så ingick nyttiga recept på bark-drycker, slaktningscermonier på olika nötkreaturer och även olika tips på hur man kommer undan rent ekonomiskt. Jag tycker att det låter bra, men innan jag testar denna metod så tänkte jag kolla på den polska också. :)

Får sova på saken! Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar