onsdag 14 november 2012

Greetings young Skywalker.

Hej allesammans, jag tror att detta är min 472745035:e blogg under mina 22 år här på jorden.
Funkar sig inte denna så lovar jag att jag aldrig mer kommer att försöka mig på att skriva dagbok på nätet.

Hur som haver, här hade jag tänkt skriva om saker som ploppar upp i mitt huvud på min resa genom livet, ni kommer kanske inte gilla allt jag skriver, men det är just det som är så himla vackert!

Jag kanske ska börja med en presentation, - Jag heter då Elin. Jag är 22 år gammal och jag pluggar på en folkhögskola i Stockholm, min framtidsvision är att bli något på lagens goda sida dvs polis eller privat detektiv, det hade varit det mest ultimata, privat detektiv alltså.. Men lyssnar man på min farmor så är hon helt säker på att jag kommer sluta som lapplisa. Så vi får väl se.

Anledningen till att jag valt att skriva en blogg.. igen, är för att jag har så rysligt mycket som jag bara vill få ur mig och då tänkte jag, vad är bäst? Att sitta och bli en bitter sate med invecklade och komplicerade känslor och ägare av ett jobbigt och deppigt liv. Eller, helt enkelt. Skriva av mig HÄR, och ge er som förhoppningsvis kommer att vara mina trogna läsare tills den dagen jag dödens dör, en inblick i hur jag ser världen med mina ögon.

Jag hoppas innerligt att ni som klickat er in här stannar kvar och håller utkik efter uppdateringar som kommer att komma dagligen här!

Godnatt och på återseende, mina kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar