fredag 20 december 2013

Tack Kärrtorp!

Tack för att ställen som Kärrtorp finns! Ställen med människor som vägrar att ge upp. 

Det är dags nu, dags att sätta stop för denna nazist modernisering. Det räcker nu. 
I denna värld så finns det inte längre landgränser, vi är alla en ras och ett folk! Skärp er för i helvete. 
Jag är så fruktansvärt trött på att jämt läsa, höra och se hur främlingsfientlighet yrkas på gatorna. 
Jag var inte med under andra världskriget och det tackar jag för, det räcker med att man ser på filmer, läser böcker, försöka sätta sig in i situationen då människor gick fruktansvärda öden till mötes. 
Då kvinnor och barn, sköts ihjäl på gatorna, trycktes in i gaskammare och dog. 

Jag trodde att vi efter en sådan händelse skulle gå vidare med vetskapen om att nazismen inte fungerar i ett samhälle. Nazismen är som en sjuk utopi, som skapats för att ett fåtal personer ska kunna leva sina drömliv. 
Men sanningen är den att det spelar ingen roll vilken politisk inriktning man har, det spelar inte heller någon roll om vilka seder och bruk man väljer att leva efter, för idioter finns det överallt. Det finns folk i alla delar av världen som skulle kunna förstöra ditt liv. Så ge upp eran meningslösa kamp nu, kära blöjnassar, ni kommer aldrig att nå den punkt som eran sinnessjuka "fadersfigur" gjorde. För världen vet om vad som hände när han styrde, världen såg på och lovade att det aldrig skulle hända igen. 

Jag hade gärna åkt till Kärrtorp om jag kunnat. Men jag skrev på listan i alla fall. För nu är det nog!

KROSSA RASISMEN! KROSSA NAZISMEN! LÄNGE LEVE MÄNNISKAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar