torsdag 4 juli 2013

When the children cry.

Alla ord borde höras, alla meningar borde ha en lyssnare, alla blickar borde synas, all smärta borde noteras.

Hur kan du sova på nätterna, ditt äckliga as. Det är såna som dig som förstör människor, din auktoritära position i detta förnedrande piss samhälle, lurar folk. Du får dom att lita blint på dig! Hur i helvete kan du sitta där i din stol på ditt kontor och påstå att du är en läkare? Jag hoppas att du stöter på en läkare som är precis som du, när du blir gammal och sjuk. 

Dör hon, då kommer jag att se till så att ditt liv, din karriär kommer att förglömmas av alla, men "mordet" på min mormor, (till och med kanske fler) kommer aldrig att glömmas, jag kommer för all framtid att hata dig. Du är ingenting i mina ögon. Du är en patetisk jävla psykopat som mördar folk i läkarnas namn. 
Jag hatar dig nu, jag hatar dig då, jag kommer hata dig för alltid. 

Ditt jävla as. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar