lördag 1 juni 2013

Locked out of heaven.

Yo! Vad ska man prata om idag då? Fylla? Idioter? Pension? Livet? Död? Hemskheter? Bra saker?

Hmm....... Svår fråga.. jag hade tänkt berätta för er hur det var för min när jag fyllde 14 år. Det var fruktansvärt! Det var mörker, hemskheter och mörker på samma plats, dygnet runt! MEN, det var för att jag skapade dem. Jag skapade alla mina monster och alla mina mardrömmar. Så var det.. Jag är skaparen av dem alla.. Alla monster i garderoben, under sängen.. allt är mitt.

Jag tänkte på det här om dagen faktiskt, allting som har hänt.. Vem som faktiskt skulle stå som den skyldiga, jo det är ju jag!! Jag har skapat allt och alla som förstör min värld, det blir som en butterfly effect.. Gör jag någonting så händer något. Jag kan inte gå tillbaka i tiden, men hade jag kunnat så hade jag gjort det. Mitt liv är grundat på mitt egna liv och mina val.. Jag vill inte göra val för andra därför håller jag mig borta från dem, jag orkar inte längre. Det är slut. Jag är slut. Jag ska börja om och bli en ny person men jag behöver er hjälp.. Vem ska jag vara, hur ska jag vara? Se detta som en karaktär i The sims.. Bestäm nu! NU! NUUUUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar