fredag 5 april 2013

Drunk drunk druuunk!

Jag är sååååå glad över att nya säsongen av GOT har börjat! För er som är tappade så är GOT, Game of thrones! Världens bästa serie! Jag äääälskar den! Men, jag älskar även The Walking dead serien (och spelet), serien har säsongs uppehåll nu och jag så som många ändra lär få vänta i flera hundratals veckor innan den sänds igen. Men GOT har precis börjat och jag kunde inte vara gladare! High five till alla som älskar GOT!

För att byta ämne så var idag den dag i Sverige som det var premiär för "Tonårsbossen", heeeerrreguuuuuud! Nu är inte jag en tonåring längre.. men hade jag varit det så.. ja..

Tonårsbossen gick ut på att tonåringen i familjen skulle ha hand om familjens pengar.. Ma gawd.. sorglig historia..

Se mera på www.tv3play.se


Nu säger jag adjö med mina slät-släta ben! Thank you Buzzador Sverige och självklart Veet! ;D

Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar