tisdag 12 februari 2013

Cockledudledooo!

Jaha, fettisdagen, fet tisdagen, semeldagen, hej-jag-är-nötallergiker-dagen, tisdag. YEAH!

Lev som du lär och sluta tänk på döden.
Orka.

Jag är allergisk mot alla nötter som finns (inklusive dumpuckon, oh yeah), även frön. Så jag tål inte mandel, inte aprikoskärnor, kärnor, kärnor och nööötter, så jag får njuta av en torr jävla bulle med grädde på som man mår illa av. Nu sitter säkert några små uppsnoffsiga muttor och säger högt för sig själva, "MEN ÄT INTE DÅ DIN KLAGANDE LILLA JÄVLA WANNABE BLOGGER HORA!", sååååå sant, men jag vill njuta av min torra bulle med grädde som man mår illa av!
I don't caaare! HAH!

Nej, men helt jävla ärligt.. Här sitter jag och tror att jag har värsta publiken.. Säkert inte ens en *suck* avges i mitt namn.. Patetiskt.

Shit vilket otroligt roligt och spännande inlägg det blev idag, ni som läser det blev säkert lite dummare.. (Again with the publik uppfattning..)

Jag behöver ett liv. NU!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar