måndag 11 februari 2013

Abuse.

Till er alla från mig.

Det finns som ni alla vet olika sidor av youtube, roliga klipp, knäppa klipp, störda klipp, rörande klipp, musik, filmer, filmer om filmer, kärlek, hat, propaganda, the weird part och child abuse.

Dagens inlägg kommer att handla om child abuse, barnmisshandel som leder till döden.
Det finns hundratals klipp som hedrar döda barn, som blivit offer för en idiot till förebild som en förälder, morförälder, låtsas förälder, barnvakter osv.

Varför är det så att barnen alltid får ta skada, den största skadan? Varför är man som förälder, en vuxen så otroligt dum i huvudet? Hur kan man döda ett barn? Misshandla ett barn så enormt mycket och under en lång period utan att man själv märker att man gör fel? Hur kan man hata ett barn? Varför gör man inget mer innan det är slut? Varför är det så jävla viktigt att låta barnen vara med de biologiska föräldrarna om dessa inte ens kan ta hand om sig själva?
Det är så många barn som dör pga att föräldrarna bråkar med varandra, hittar nya partners som inte vill ha med barnet att göra.. osv. Det är sjukt!! Lever vi kvar då vi inte hade hjärna nog att skapa eld?
Varför ska allt vara så förbannat svårt?

Hur fan kan vi kalla oss smarta, den dominerade rasen av alla djurarter på jorden, när vi inte ens kan ta hand om våra barn? Är det en nackdel med att vara en tänkande varelse? Är det vi som är sönder avlade? Är vi på väg mot vårt slut?

Jag tror inte på att alla som misshandlar barn lider av någon sjukdom, om jag ska tro på det så är sjukdomen människan själv.
För att kunna röra oss framåt så måste vi sluta hata.

Jag tänker på en film jag sett som handlar om att ett utomjordiskt virus kommer till jorden och gör alla människor till fredlig. Va fan?!?!?

Vi kommer att utplåna oss själva en dag och det är snart..

Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar