måndag 21 januari 2013

Put me down..

Idag har det varit en seg dag. Det har känts som om jag sakta går igenom en fas som egentligen inte borde få existera, jag är glad men ändå inte. Något tar emot, något är i vägen.. Jag kan inte leva ut min glädje fullt ut.

Som vanligt skriver jag för mig själv men det gör inget, för jag har oftast inget intressant att berätta för världen. Jag är så trött på att behöva förklara mig vart jag än går, så trött på att behöva berätta för folk vem jag är. Så fruktansvärt tråkigt! Jag behöver semester, på månen. Take me away!

Jag önskar att livet såg annorlunda ut, att man inte hade dom där ramarna att gå efter, att man kunde få leva emellanåt, tex bara dra iväg utan att något skulle förändras.. Tyvärr funkar det ju inte så.

Aja, jag går och lägger mig och hoppas på att den där satans väggen rivs snart så att jag slipper gå in i den i min vandring genom livets, ibland väldigt dystra stig.


God natt. Good night. Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar